30 september 2011

♥ Give Away ♥

De blaadjes vallen, kastanjes liggen er volop, we zitten al weer bijna in oktober! En hoewel de zon zich gelukkig nog wel even laat zien, kun je er niet omheen om aan de herfst- en winterkleding te beginnen (of op zijn minst te denken).

Reden genoeg natuurlijk om weer veel HIPPE Bandjes in te slaan! Er staat weer zóveel moois in de webshop en natuurlijk hoort daar ook een leuke Give-Away bij!!

* Wat moet je doen? Plaats dit berichtje op je blog met de foto en laat je reactie hier achter. Uit alle reacties worden 2 'winnaars' geloot en die mogen 3 meter band/3 etiketten naar keuze uitzoeken (of een combi van band/etiket) en natuurlijk ontvang je dan ook nog een leuke GoodyBag met wat leuke dingen!

Wil je gewoon nu al wat leuke bandjes bestellen? Ga dan naar HIPPEBANDJES en ontvang GRATIS 1 meter Princess band (in zwart of fuchsia) bij je bestelling va 12.50 (zie shop!)

Veel succes allemaal en we zien jullie berichtjes graag verschijnen!
Groetjes Astrid & Marjon

30 opmerkingen:

  1. Het lijkt nu echt nog wel zomer hè, zo raar dat de bomen al flink uitvallen en dat het 26 graden is!
    Ik vind het superleuk om met je give away mee te doen en zal een link op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke giveaway alleen 1 dag te vroeg want het is morgen pas oktober ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk idee om de herfst in te luiden met mooie bandjes. Ik doe heel graag mee met je Give-away. Ik heb ook een link geplaatst op m'n blog.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onlangs maakte ik de tullip rok en zette die af met bais, ik had er maarliefst 2 meter per roklaag voor nodig... Ik doe dus heel graag mee met deze give away, ik krijg van mooi band namelijk nooit genoeg!
    En ik vind je blog super, linkje ga ik direct plaatsen!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepie, ik doe mee met je give away. Snel een linkje aanmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vond net via via je site en je give-away. Wat een leuke spulletjes heb jij zeg! Ik heb nog nooit met van die band gewerkt (ben dan ook nog niet zo lang terug bezig met naaien) dus ik wil best wel meedoen zodat ik het eens kan proberen!
    linkje naar je give-away gaat op mijn blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik doe ook graag mee!!! of ben ik te laat. Ik moet nog eens kijken tot wanneer je kon meedoen!! Ik heb zelf geen aktieve blog om reklame te maken.
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe heel graag mee!
    Ik zet dadelijk ook een linkje op mijn blogje.

    Akire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tot wanneer loopt deze give away eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook graag mee.
    Wat een kleurrijke site heb jij, zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal verkocht aan de vele kleurtjes. Ik doe graag mee!! Linkje staat op mijn blogje.

    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik doe graag mee (wilde al eerder reageren, maar blogger deed moeilijk...)
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat leuk zeg, ik hoop dat ik nog op tijd ben om hier aan mee te doen! Ik ga gelijk een linkje op mijn blog zetten, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ik wil ook wel graag meedoen maar heb geen blog :(

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe heel graag mee! Ik ben zot van leuke lintjes, maar vind het moeilijk om 'hippe' te vinden. Een snelle blik op de site doet me alvast zin krijgen om mijn volgende bestelling bij jullie te plaatsen!
    Een linkje naar de giveaway vind je terug op elieflo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kan ik ook nog meedoen? Zet een linkje op mijn blog, alwaar ook een give away te vinden is!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe heel graag. Heb en linkje op mijn blog gezet. En de bandjes zijn zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yep, leuke give-away. Leuke webshop ook!!! Tot wanneer loopt je give-away??? Ik heb een link op mijn blog geplaatst maar er nog geen datum bij ingevuld...
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Had ik jullie leuke give away toch bijna gemist! Volger was ik al, de link op mijn blog is geplaatst dus ik wacht in spanning af!

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee.
    Een link is geplaats in mijn blog.
    Nu duimen maar,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke give-away. Bandjes komen altijd van pas, dus ik doe graag mee. De link is per vandaag geplaatst.

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb het linkje (met foto) op mijn blog gezet! Prachtige lintjes en bandjes... tot wanneer loopt de giveaway?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een gokje wagen kan nooit kwaad. ik zet een berichtje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jippiejeej!! Leuke give away, ik waag mijn kansje...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe mee! Ik heb een link op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe ook graag mee met jouw give-away. Ik plaats met veel plezier een foto op mijn blog. Kom gerust eens piepen en doe mee met mijn give-away. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!

    Groetjes,

    Anja
    http://sterretje-sam.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb geen blog, maar wil wel graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen