13 augustus 2011

♥ Bont ♥

Een bonte combi voor Rosalie.
Helemaal zoals ze het zelf leuk vind.
Het was namelijk van de voor het eerst met winkelen dat ze een jurk niet wilde omdat hij zo saai was.
Het was een hartstikke leuke spijkerovergooier.
Maar ze had liever een rok zoals ze nu heeft zei ze.

Vanochtend een vestje erbij gemaakt zodat hij ook met wat slechter weer aan kan.
Het valt nog wat ruim maar ik zit op het moment heel erg met de maten van Rosalie.
Ze zit eigenlijk net tussen 128 en 134 in. En als ik dan 122/128 neem is het wat krap neem ik 134/140 dan zit het best ruim. Maar ach ze groeit nog steeds als kool dus over een paar maandjes zit het waarschijnlijk helemaal goed.

De bandjes erop zijn bandjes die binnenkort verkrijgbaar zijn bij Hippe Bandjes.
De rok is Insa van FM en het vestje Kerstin ook van FM.

3 opmerkingen:

  1. ik vind die baboeshka stofjes altijf zo leuk. En wel leuk dat eigen maaksels meer in trek zijn dan winkel gekochte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, te saai! Ik kan me voorstellen dat wat je maakt ze véél leuker vindt!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen