24 november 2010

Wat een feest

We zijn vanmiddag naar het Sint Spektakel geweest bij in het dorp.
Wat een ontzettend feest zeg.
De meiden hebben genoten. Susanne was voor Sinterklaas wel heel bang en hing als een aapje aan mij of mijn moeder. Je hoefde haar niet eens vast te houden zo klamte ze zich vast, maar later met de muziek vond ze het geweldig.
Rosalie heeft de hele middag lopen stralen en is met heel veel pieten op de foto geweest.

We hebben voor haar ook een stukje onrust weg genomen.
We waren door het weekend weg niet naar de intocht geweest en ze vroeg iedere keer of Sinterklaas haar wel kende en of we nog een keer naar Sinterklaas toe zouden gaan. Daar was ze eigenlijk gewoon heel onrustig van.
Het had nu 2 kanten op kunnen gaan of ze werd nog onrustiger van alles wat daar was en bang of ze kon genieten.
En het werd het laatste, zo fijn om te zien.
En zo leuk ook om te zien hoe de pieten met haar dansenden. Ze is helemaal gek op dansen en muziek en verwerkt daar veel mee. Als je dan met piet kan dansen is je dag natuurlijk helemaal goed.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Marjon,

    Via via ben ik bij jouw blog terecht gekomen. Ik zag dat jij ook zelf luiers naait. Ik ben hier ook mee begonnen, maar ben nog wel op zoek naar waterafstotend materiaal. Ik lees dat PUL goed is, maar heb nog geen verkoopadres kunnen vinden. Nu zag ik dat jij ook een keer een berichtje had geplaatst met dat jij PUL gekocht had. Mag ik vragen waar je dat gekocht hebt?

    Groeten,
    metteke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Metteke,
    Het lukt mij niet je te mailen, omdat je geen mailadres hebt achtergelaten.
    Neem je via de mail nog even contact met mij op dan help ik je op weg. marjonmvrosalie@yahoo.com
    Groeten Marjon

    BeantwoordenVerwijderen