28 september 2010

Dit zat er in.


Dit zat in de tas van Rosalie van dit berichtje
Het waren de goodiebag kadootjes van het waanzinnige wol weekend van de Wolabiesgroep.
Rosaie en ik zijn er zaterdag 1 dag heen geweest.
En het was een geweldige dag.
Ik heb ontzettend leuk met iedereen gekletst en veel gezien.
Rosalie heeft de hele dag gespeeld met heel veel kindjes.

Zelf heb ik ook zón ontzettend gevulde goodiebag gekregen.
Jeetje zeg wat een verwennerij wat daar allemaal in zit.
Binnenkort komt er vast ook een keer een spintol voorbij.

1 opmerking:

  1. ze zijn zooo leuk! Ze hebben ook helemaal jou signatuur, ik zag meteen dat die van jou kwam!
    De kleren zijn bij mijn dames ook helemaal in goede aarde gevallen. Ze wilden ze meteen aan. Mathilde paste ook nog een paar van je zelfgebreide sokken, die van de roze-gemeleerde Drops wol.

    BeantwoordenVerwijderen