25 april 2010

Granny square deken

Een groot project, waar ik eigenlijk de hele winter ieder keer een stukje aan gehaakt hebt, is eindelijk helemaal klaar.
Op de foto mist de rand nog en nog een paar vierkantjes. Maar deze foto vond ik zo lief.
We waren een paar weken geleden met mijn ouders in een Landal park en Rosalie was na een ochtend paardrijden en wandelen zo moe dat ze met muziek luisteren alleen het 1ste nummer gehoord heeft en daarna nog 2 uur geslapen heeft op de bank.
Het is nu wel heel kaal dat je niet even makkelijk iets pakt om even te doen.
Rosalie heeft de deken nu bij haar op bed liggen.

Birgit ook heel erg bedankt voor je hulp bij de deken.
En mijn moeder ook!
Draadjes afhechten blijft een vervelend klussen maar dankzij jullie ging het sneller.

5 opmerkingen:

  1. ooh zo lief als ze daar ligt te slapen.
    Ik vind de deken ook super trouwens... die zou hier zo op de bank mogen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat is hij mooi geworden!!!
    Je hebt doorzettingsvermogen zeg!
    Ik ben nog lang niet klaar;)
    Verder alles goed daar?

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat dekentje leuk geworden!! Het is idd een heel schattige foto. Daar geniet je toch van, na weken haakwerk, als je dan je dochter zo onder het dekentje ziet liggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige deken! Dat wil ik ook nog een keer proberen. Maar eerst eens even haken leren ;-). Rosalie is dus al een echte amazone, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een mooie deken, die foto kan zo in een haak en brei tijdschrift ofzo! Ook prachtige foto's van je meisjes in het bericht erboven!
    Knap gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen