26 maart 2010

Voorjaarssetje

Een setje waar ik zelf heel erg blij mee ben voor Susanne.
Een veloursvestje wat ze met dit lekkere weer als jasje aan kan en een nu nog lange broek die ze straks als 3/4 broek kan dragen.
De broek heb ik vorig jaar voor Rosalie ook eens gemaakt en dit model vind ik echt geweldig.
Eerst was ik bang dat het Susanne niet zou staan met die wijde pijpen. Maar het staat juist geweldig. Het is een broekje uit een oude Bizzkids.
Het vestje komt uit een ottobre en heeft borduurtjes uit de Miss Kitz serie.
En de achterkant

5 opmerkingen:

  1. Ziet er weer geweldig uit.

    Groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi setje.
    Het jasje/vestje is zooo lief met die borduurtjes :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je hier blij mee bent! Hij staat én is superleuk!!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk setje. De broek vindt ik ook zo leuk, met dat rimpelstrookje en strikje onderaan de pijpjes!! En dat vestje is lekker knal er boven op! Ze staat er mee te stralen en 't staat haar prachtig!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief setje!
    vooral dat broekje... weet je nog uit welke bizzkids die komt?

    BeantwoordenVerwijderen