1 augustus 2009

Mijn fiets.

Vandaag heb ik voor alle zitjes op de fiets nieuwe kussentjes gemaakt en ook het windschermpje vernieuwd.
Het kussentje van het voorste zije was er slecht aan toe.
Het had een aantal keer in de regen gestaan lang lang lang geleden toen Rosalie er nog in zat en daardoor was het achterste laagje er helemaal af en ook het voorste laagje niet echt mooi meer.
Ook het windschermpje was behoorlijk verkleurd dus die is ook vernieuwd.
Dus als jullie nu een stipjesfiets zien rijden in de buurt dan ben ik het ;-)

5 opmerkingen:

  1. Moooooooooooi... hoe heb je die achterste vast gemaakt?? Daar zit geen biaisband om toch? Het ziet er prachtig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die achterste is er gewoon op genaaid en toen uitgeknipt.
    Mijn baisband was op....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig!! Ik rij zo ook ongeveer rond, maar dan in tweelingversie met aardbeitjes ipv stipjes!

    Heel leuk geworden hoor!

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supervrolijk zo en je vindt je fiets onmiddellijk terug...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook nog een leuke berichtje voor jou op mijn blog... groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen