22 april 2009

Zomerpakje


Een heerlijk zomerpakje voor Susanne.
Wat een gedoe was het zeg om die drukkers er goed aan te krijgen.
Na een paar kromme dan toch eindelijk allemaal goed.
Nou ja op 1 na toen had ik er genoeg van en heb ik er een snap ingezet.
Wat ben ik toch lekker verwend met zón pers gewoon thuis.
Ze heeft het net even gepast en het zit heel erg goed.
Nu nog ietstie warmer en dan kan ze het lekker aan.
Het patroon komt uit de ottobre.
Alleen zat er een rits in op de rug, die heb ik weg gelaten en gewoon op de schouder een paar knoopjes gemaakt.

5 opmerkingen:

  1. JA leuk! Ziet eruit als een Ottobre patroon?
    Ik heb in mijn jurkje ook snaps gebruikt. Ideaal! Ja veel luiers maak ik niet maar de pers is genoeg in gebruik!
    Inderdaad de Farbenmixpatronen zijn prachtig, ik ga aan de volgende beginnen deze week. Verslavend! Ben blij dat je me erop gewezen hebt!

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga de Mika- broek proberen. Een jongens/meisjesbroek. Lijkt me ideaal om broeken te kunnen maken aangezien broeken snel slijten en vaak niet goed passen. Maar dat is nieuw voor me dus nog even spannend.
    Maar leuk, kunnen we patronen uitwisselen. Het Geske patroon is ook heel leuk te varieeren. Als je het eens wilt proberen gil je maar!

    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh die is lief!
    uit welke ottobre komt het patroon?
    Met de drukkers heb ik geen problemen hoor, die gebruik ik hier voortdurend, ja af en toe zit er eens eentje scheef, maar niet vaak...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig modelletj e en het model zelf natuurlijk ook. Het staat haar geweldig! Wat is een snap?? Ik gebruik die drukkertjes eigenlijk niet meer, omdat er telkens net eentje niet lukte of dat de stof te dik was. Maar soms hoort het gewoon bij het patroon, hè. Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig!!! Een heel leuk pakje voor je vrolijke grietje!
    Drukkers vind ik ook waardeloos... geef mij jouw pers maar :) veeeeeeeeeel beter!
    Dikke kus, Tal

    BeantwoordenVerwijderen