14 maart 2009

Ik-heb-je-lief-aap

Een hele stapel mooie, lieve zachte stofjes voor een heel speciaal kindje.
De Mama heft zelf al deze stofjes gekocht en mij gevraagd of ik er een paar mooie babykameraccessoires mee wil maken.
Het enige wat er bij moet zitten is een muziekster en een labeldoekje.
Die heb ik gisteren gemaakt, maar daar nog geen mooie foto's van.
Vanmiddag heb ik een heel erg gaaf aapje gemaakt.
Tenminste dat vind ik... als hij dus niet gaat verhuizen adopteren wij hem ;-)
Het gezicht is als borduurdata te groot voor mijn 10x10 ring dus ik heb eerst het wit en blauw met de naaimachine geappliceerd en daarna de details met de borduurmachine erop gemaakt.
De ster erbij is mijn eigen ontwerp.


6 opmerkingen:

  1. uiiiiiiiiiiiii .. der ist aber süß !!!
    Zum Kuscheln !!!

    Ganz liebe Grüße aus Deutschland
    von
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefie van een aap.
    Geen wonder dat je 'm zelf wel wil adopteren :o).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je toch mooie dingen, Marjon.... helemaal geweldig, die aap! En dan die slofjes van je... om op te vreten gewoon. Wist je dat Ronja's slofjes nog steeds passen en dat er nog steeds NIETS aan mankeert? Binnenkort groeit Arwen uit de hare en dan mag ik weer wat bij je bestellen! Jippie!

    BeantwoordenVerwijderen