9 januari 2013

♥ Monstertje ♥

Vandaag iets heel anders gemaakt dan ik gister gedacht te gaan doen.
Ik had al op meerdere plekken een zorgenmonster gezien en vond dat een erg leuk idee voor Rosalie.
Zij kan zoiets wel gebruiken op het moment.
Dus vanochtend een patroon getekend en aan de slag gegaan.
Rosalie was erg blij toen ze uit school kwam en haar zag liggen. En nog blijer toen ze voor haar bleek!
Een erg leuk naaiprojectje waar je veel restje voor kan gebruiken.
Ik denk dat ik dit patroon digitaal ga maken en dat het binnenkort bij Hippe bandjes verkrijgbaar is!
Voor de haartjes is het namelijk ook erg leuk om een paar reststukjes band te gebruiken!

9 opmerkingen:

  1. Wat een grappig monstertje! Heb je haar ook verteld wat de "functie" van het monster is, of laat je dat aan haarzelf over?

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Mama c ze heeft er al een briefje in gedaan en ze heeft een geheim in het oor verteld omdat er geen papier bij de hand was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee van zo'n monstertje. Leuk model, grappig gemaakt. Ziet er ook vriendelijk uit.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie monstertje!
    Groetjes,Steffi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondertussen het patroontje nog niet gezien bij Hippe Bandjes ... kan jij het hier niet voor ons allemaal delen ? Dat zou pas leuk zijn ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij hippe bandjes gaat het patroon ook zeker niet komen want dat is niet meer van mij. Ik heb besloten gemaakte monstertjes te verkopen dus zal nu geen gratis patroon hier zetten

      Verwijderen