16 april 2012

♥ Nieuws! ♥

Wat een FEEST, Hippe-Bandjes bestaat al weer 1 jaar!!!
En in dat zijn we ook nog eens uit ons "jasje" gegroeid en daarom hebben we nu een gloednieuwe website:
www.Hippe-Bandjes.nl. We hebben weer veel nieuwe artikelen, mooie 1e kwaliteit bandjes en nu ook de welbekende KAM snaps in HIPPE kleuren!

Speciaal voor alle bloggers/facebook'ers hebben we een Give Away samengesteld. Wat moet je doen om kans te maken op deze leuke Give Away?
Zet dit berichtje met de foto en link op je blog/facebook en laat hieronder een berichtje achter, op 30 april maken we bekend wie de gelukkige winnaars zijn!! (geef ook even aan of je wel of geen KAM snaps gebruikt).

Wil je nu alvast profiteren van onze GRANDIOZE aanbieding?
Kijk dan snel op onze nieuwe website www.Hippe-Bandjes.nl voor het VERRASSINGSPAKKET XXL ..... maar..... OP=OP!

Je vindt ons nu ook op Facebook

16 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan en met de nieuwe website. Ik zal zeker een linkje zetten! Succes en ga zo door! En ja ook ik ben Kam snap verslaafd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte en wat fijn dat je shop zo'n succes is. Natuurlijk ga ik een link plaatsen op mijn blog maar ik gebruik geen kam snaps!!Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit. En wat een leuke snaps hebben jullie. Dat ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum!! Fijn dat Hippe Bandjes uit zijn jasje is gegroeid!! Ik heb daarnet even een bezoekje gebracht aan de winkel en ik vind het er heel mooi en overzichtelijk uitzien.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb het gedeeld..hoop voor je dat je veel nieuwe klanten erbij krijgt..en natuurlijk gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie jubileum. Ik heb het gedeeld op facebook en blog! En kamsnaps gebruik ik wel :-) Die zijn zo ontzettend leuk!!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd!!
    Ik ga een linkje plaatsen en ik maak gebruik van Kamsnaps...

    Voor jullie nog heel veel jaren met heel veel leuke bandjes in jullie shopje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super dat je al 1 jaar bestaat!!! Je staat dan ook al bijna 1 jaar in mijn lijstje van shopjes waar ik eens een aankoop bij moet doen ...
    Kamsnaps gebruik ik (nog) niet ... ik zou het wel graag willen maar moet me eens zo een tang aanschaffen, je kent dat ... en in een huishouden met maar 1 inkomen moet je als mama dus wijs voor brood kiezen en niet voor leuke bandjes en kamsnaps (wat ik maar stom vind maar soit lol).
    Ik zet een linkje op mijn blog en ik zoek je ook eens op op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!
    ik wil graag mee doen met deze give away. Ik ga even een linkje plaatsen. Ik gebruik geen kam snaps. Het maakt me nu wel nieuwsgierig wat het is. Ga het gelijk uitzoeken.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Ik ga ook een linkje voor je plaatsen. Enne heb eerlijk gezegd geen idee wat kam snaps zijn...

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk.
    ik doe ook graag mee.
    ik zet een linkje op mijn blog.
    lieve groet stipje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations!
    Thank you for the chance at your fabulous candy.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    I used one that has not

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan! Leuk zeg al die gekleurde bandjes.

    Ik ga je volgen (en natuurlijk zet ik je give-away op mijn blog)

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen