15 mei 2011

♥ Zomerfleecetruitjes ♥

Eerst had ik voor onze minivakantie aan zee voor een trui voor Susanne gemaakt.
Die vond Rosalie zo mooi dat ze er ook 1 wilde.
Maar ja ik had maar 1 meter stof besteld
Geweldige zomerfleece trouwens van de Lapjesschuur en toen bedacht ik me dat ik ooit eens een knal roze lap ervan gekocht had op het stoffenspektakel.
Die vooral in de kast lag omdat ik niet goed wist wat ik met deze stof moest.
Dus die lap is een trui voor Rosalie geworden.
En ik ben helemaal om wat betreft deze stof. Ik denk dat ik niet veel meer met de dikke fleece ga werken. Ik vind deze stof om te dragen voor de meiden veel lekkerder en volgens mij is het net zo warm als de gewone fleece.

Foto's maken waar ze allebei met de trui aan op stonden was niet makkelijk.
Wat er aan vooraf ging om de andere leuke foto te maken..... een hele boze Susanne die geen zin had om tussen de tulpen te staan. (ik heb haar omgekocht met een snoepje ;-)
Dan toch samen gezellig op de foto.....maar ja je ziet de trui van Susanne bijna niet zo hoog waren de tulpen. Dus op naar het volgende veld.


En dan lekker spelen op het strand
Het shirtje dat ik voor Rosalie opgeleukd heb...

2 opmerkingen:

  1. Liebe Marjon,
    toll, die beiden Mädchen in den schönen Pullovern in den vielen, vielen Tulpen!! Traumhaft!!
    Ganz besonders gefällt mir natürlich die Stickerei auf dem rosa Shirt - diese Applikation habe ich vor kurzem auf Annikas Shirt genäht - zu schön!!!
    Und ich sage herzlichen Dank für Deine lieben Kommentare bei mir: DANKE!!!!!!!
    Ganz liebe Grüße,
    Sabine
    (Du hast genauso viele Leser wie ich heute!!!)

    BeantwoordenVerwijderen