1 maart 2011

♥ Hoera!!! ♥


Onze nieuwe webwinkel is in de lucht: HIPPE BANDJES!
En zoals de naam al doet vermoeden... verkopen we o.a. Hippe Bandjes (van o.a. Janeas World) tegen interessante prijzen, want je ontvangt nu maar liefst 15% KORTING op je bestelling. Dat is toch mooi meegenomen?
Je vindt er ook leuke opnaaibare etiketten en vrolijke kaarten en uitnodigingen.

Om onze nieuwe webwinkel bekend te maken, zouden we het leuk vinden als je dit plaatje op je blog zet met daarbij de link naar de webwinkel www.mijnwebwinkel.nl/winkel/hippebandjes
Schrijf hier vervolgens een berichtje dat je het op je blog hebt vermeld en dan verloten we onder diegenen een mooi verrassingspakket met bandjes, etiketten en kaarten! Deze actie loopt van 1 maart t/m 8 maart 2011 en op 10 maart zullen we de gelukkige bekend maken.
Graag tot ziens bij HIPPE BANDJES!

Groetjes Marjon (http://www.stapperdestap.com/) en Astrid (http://www.astrids-atelier.tk/)

10 opmerkingen:

  1. Mijn eerste bestelling is bijna de deur uit!!!
    Ik zet een berichtje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes Marjon en Astrid. Het staat op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi

    Ik heb het niet op mijn blog maar wel op hyves telt dat ook. hihi

    gr petra
    ps ziet er erg leuk uit, mijn handen kriebelen om iets te bestellen maar zie het dan weer zo een paar jaar in de kast liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even een berichtje om mee te dingen naar een leuk prijsje...altijd leuk natuurlijk een leuk pakje in de brievenbus en de komende week kan ik dat zeker gebruiken...(zie mijn blog)

    Succes met de webwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, hoi,

    Er staat een berichtje op mijn blog met een doorlink errug leuk allemaal!

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha! ik doe ook mee..enne staat op mijn blog hoor

    Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Marjon, ik dacht dat ik al berichtje geplaats had, maar dat was blijkbaar mislukt! Bedankt dat je dat even liet weten!
    Veel succes met jullie winkeltje!!
    xxx
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marjon

    Heb je berichtje geplaats, het staat op mijn blog.
    Heb me aangemeld om je tevolgen, mischien dat je dat bij mij ook zou wllen en heb wat besteld in jullie winkeltje.

    veel suc6 verder

    grietjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ich bin hier hoffentlich richtig! Verlosungen sind toll - da wird die Frau wieder zum Kind!!
    Euch ganz, ganz viel Erfolg mit dem neuen Shop - ich schaue mal vorbei.
    viele liebe Grüße,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen